"Hassas Becerilere Duyarlı Okul İklimi Oluşturmada Okul Yöneticilerinin Öz Değerlendirmesi: Q Metodolojisi Örneği" Başlıklı Proje "TÜBİTAK 1002-A Hızlı Destek Programı" Tarafından Kabul Edildi

Fakültemiz Temel Eğitim Bölümü Sınıf Eğitimi Anabilim Dalı öğretim üyesi Doç. Dr. Hanife ESEN AYGÜN'ün yürütücüsü olduğu "Hassas Becerilere Duyarlı Okul İklimi Oluşturmada Okul Yöneticilerinin Öz Değerlendirmesi: Q Metodolojisi Örneği" başlıklı proje TÜBİTAK 1002 programı kapsamında desteklenmeye hak kazanmıştır. Proje ekibinde, eğitim Bilimleri Bölümü Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı öğretim üyesi  Prof. Dr. Ş. Gonca ZEREN ve Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi Anabilim Dalı öğretim üyesi Dr. Öğr. Üyesi Ş. Melike ÇAĞATAY yer almaktadır.  Ayrıca, projede Sınıf Eğitimi alanından bir bursiyer yer almaktadır. Projenin, okul yöneticilerine hassas beceriler konusunda farkındalık sağlayarak okul temelli hassas beceri uygulamalarına katkı sağlaması planlanmaktadır.