- Kurumsal Bilgiler
- Kalite Güvence Politikası
- Kalite Güvence Komisyonu ve Faaliyetleri
- Stratejik Eylem Planı
- SWOT Analizi
- PUKO Döngüsü
- İç Kontrol
- Programlar ve Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
- Paydaş İlişkileri
- Mezunlarımız
- Haber ve Etkinlik Bülteni
- Formlar ve Dilekçeler
- Akreditasyonlar
- Sosyal Sorumluluk ve Topluma Katkı
- Program Koordinatörleri
- Faydalı Linkler
- İyileştirmeler
- Ölçme ve Değerlendirme
|
Doç.Dr. Derya GİRGİN |
Dr. Öğretim Üyesi Yasemin ABALI ÖZTÜRK |
|
1- Dekan Fakültede bulunmadığı dönemlerde ona vekalet etmek, Dekanı ve Fakülteyi temsil etmek. |
1- Dekan Fakültede bulunmadığı dönemlerde ona vekalet etmek, Dekanı ve Fakülteyi temsil etmek. |
|
2. 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu hükümleri çerçevesinde Dekan Yardımcılığına ilşkin görev ve sorumluluklarını yerine getirmek. |
2. 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu hükümleri çerçevesinde Dekan Yardımcılığına ilşkin görev ve sorumluluklarını yerine getirmek. |
|
3. Kurumsal Kalite Güvencesi ve Akreditasyon çalışmaları ile stratejik planlama ve geliştirme çalışmalarını takip etmek ve kontrolünü yapmak |
3. Üniversite Eğitim Komisyonu ile ilgili çalışmaları yürütmek |
|
4. Fakülte tarafından düzenlenecek konferans, panel, toplantı, sempozyum, seminer, yemek, gezi, teknik gezi gibi etkinliklerin planlanması ve koordinasyonunu yapmak |
4. Fakülte-İl Milli Eğitim İşbirliği ile ilgili iş ve işlemleri takip etmek |
|
5. Fakülte yıllık Faaliyet Raporlarının Bölümlerle koordineli olarak hazırlanmasını sağlamak, |
5. Öğrenciler ile ilgili kayıt, muafiyet, öğrenci temsilciliği, onur öğrenciliği ve öğrencilerin eğitim-öğretim ile ilgili dilekçelerine ilişkin iş ve işlemlerin takibini yapmak |
|
6. Fakülte Stratejik Planını Bölümlerle koordineli olarak oluşturmak, güncellemek ve Stratejik Performans tablolarının takibini yapmak |
6. Öğrencilerin yatay geçiş ve dikey geçiş işlemlerinin takibini yapmak |
|
7. Fakülte bütçesinin hazırlanması ve uygulanması vb. mali işlemeri takip etmek, |
7. Bölümlerin çift anadal ve yandal programlarının geliştirilmesi ve koordinasyonunu yapmak |
|
8. Akademik ve idari personel oryantasyon ve hizmet içi eğitim faaliyetlerinin planlanması ve takibine ilişkin iş ve işlemleri yapmak |
8. Öğrencilerin oryantasyon toplantılarının planlanması, düzenlenmesi ve uygulamalarının takibini yapmak |
|
9. Akademik ve İdari Personel tarafından kullanılan çalışma ortamlarının dağılımları ve yapılandırılması çalışmaları ile ilgili iş ve işlemleri takip etmek |
9. Mezuniyet öncesi ve sonrası eğitim-öğretim ile ilgili tüm iş ve işlemleri organize etmek ve takibini yapmak |
|
10. Akademik personelin dilekçelerinin incelenip sonuçlandırılması ve Dekana sunulması işlemlerini takip etmek |
10. Mezunlarla İletişim ile ilgili iş ve işlemleri takip etmek |
|
11. Fakültemiz web sayfasının güncellenmesi, haber ve duyurularının takip edilmesine yönelik iş ve işlemleri yapmak |
11. Öğrenciler ile ilgili olarak kurulan Burs Komisyonu, Yatay Geçiş Komisyonu ve çift anadal-yandal komisyonlarına ilişkin çalışmaları takip etmek, Dekan adına başkanlık etmek |
|
12. Erasmus anlaşmaları, Avrupa Birliği Eğitim Programları ve Projeleri, Bologna Süreci, Avrupa Kredilendirme Sistemi (ECTS) ve kataloğu çalışmalarının takip ve kontrolünü yapmak |
12. Yarıyıl bazında bölümler tarafından düzenlenen ders görevlendirmelerinin koordinasyonunu sağlamak ve Fakülte Yönetim Kurulunda görüşülmek üzere sunmak |
|
13. Bölümler düzeyinde yıllık bilimsel yayınlar, araştırma projeleri ve bilimsel, Sosyal-Kültürel-Sportif Etkinlikler ilişkin sağlıklı veri tabanı oluşturmak |
13. Bölümlerin ders programları ve sınav programları ile ilgili iş ve işlemleri takip etmek |
|
14. Dekanlık tarafından verilecek diğer iş ve işlemleri yapmak |
14. Fakülte tarafından yürütülen Meslek Bilgisi ve Genel Kültür Seçmeli derslerin öğretim elemanı görevlendirirlmelerine, ders programlarına, sınav programlarına ilişkin iş ve işlemlerin takibini yapmak |
|
|
15. Fakültemizde bulunan derslik/Laboratuvarların vb. dağılımları ve yapılandırılması çalışmaları ile ilgili iş ve işlemleri takip etmek |
|
|
16. Dekanlık tarafından verilecek diğer iş ve işlemleri yapmak |
