Fakültemiz Eğitim Bilimleri Bölümü Arş. Gör Selen BEYAZBAL’ın yürütücüsü olduğu "Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kimliğine Yönelik Benliklerin İncelenmesi ve Diyalojik Benlik Teorisine Dayalı Öğretmen Kimliği Geliştirme Programının Tasarlanması " isimli proje "TÜBİTAK 1002-A Hızlı Destek Programı" kapsamında desteklenmeye değer bulunmuştur. Desteklenmeye hak kazanan TÜBİTAK 1002-A projesinde fakültemiz öğretim üyelerinden Prof. Dr. Çavuş ŞAHİN danışman olarak ve Arş. Gör. Gülşah YILDIRIM araştırmacı olarak yer almaktadır.
Bu projede öğretmen adaylarının öğretmenlik kimliğine ait benlik pozisyonlarının belirlenmesi ve Diyalojik Benlik Teorisine dayalı öğretmen kimliği programı tasarlanacaktır. Projenin öğretmen kimliğine ait ben pozisyonlarını belirlenmesi, öğretmen adaylarının “öğretmen olarak ben kimim?” sorusuna verdiği özellikleri içermektedir. Buna ek olarak, kimlik çalışmaları alanına yeni bakış açısı sağlayan Diyalojik Benlik Teorisi dikkate alınarak öğretmen adaylarının aktif olarak katıldığı müzakereci program geliştirme yaklaşımıyla yeni bir program tasarlanması amaçlanmıştır.