Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin 2209-A TÜBİTAK Projeleri Desteklenmeye Hak Kazandı

TÜBİTAK Bilim İnsanı Destek Programları Başkanlığı tarafından yürütülen “2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı” kapsamında 2023/2 döneminde yapılan başvurularda Fakültemiz öğrencilerinin projeleri desteklenmeye hak kazanmıştır.

 

Coğrafya Öğretmenliği programında öğrenimini sürdüren Berat Berk ÜNLÜ’nün yürütücüsü, Ahmet CİNGİRT'in Proje ortağı olduğu ve danışmanlığı Doç. Dr. Oya ERENOĞLU tarafından yürütülen “Efsaneler Şehri Truva'yı Oryantiring İle Tanıyorum” başlıklı proje kabul edilmiştir.

Sosyal Bilgiler Öğretmenliği programında öğrenimini sürdüren Yasin Buğra VARDAR’ın yürütücüsü, Coğrafya Öğretmenliği programında öğrenimini sürdüren Dilay GEVREK'in proje ortağı olduğu ve danışmanlığı Doç. Dr. Oya ERENOĞLU tarafından yürütülen“Kültür Mirası Farkındalığına Farklı Bir Bakış Açısı: Antik Kent Oryantiringi” başlıklı projesi kabul edilmiştir.

 


İlköğretim Matematik Öğretmenliği programında öğrenimini sürdüren Beyza Hamdiye GÜNER’in, danışmanlığı Dr. Öğr. Üyesi Yasemin ABALI ÖZTÜRK tarafından yürütülen “Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Kaygılarının İncelenmesi” başlıklı projesi kabul edilmiştir.

 

Okul Öncesi Öğretmenliği programında öğrenimini sürdüren Sevilay Eren’in, danışmanlığı Doç. Dr. Nur AKCANCA tarafından yürütülen “Erken Çocukluk Eğitiminde Bilimsel Süreç Becerilerine Yönelik Yaratıcı Drama Temelli STEAM Etkinlikleri” başlıklı projesi kabul edilmiştir.

Okul Öncesi Öğretmenliği programında öğrenimini sürdüren Leyla Zeynep Elitaş’ın, danışmanlığı Doç. Dr. Nur AKCANCA tarafından yürütülen “60-72 Aylık Çocuklara Yönelik Değerler Eğitimine İlişkin Hazırlanmış Resimli Çocuk Kitaplarının İçeriğinin Öykü Temelli Yaratıcı Drama Eğitiminde Kullanılmak Üzere İncelenmesi” başlıklı projesi kabul edilmiştir.

Okul Öncesi Öğretmenliği programında öğrenimini sürdüren Esra Baki’nin, danışmanlığı Doç. Dr. Nur AKCANCA tarafından yürütülen “Erken Çocukluk Dönemine Yönelik Hazırlanan Tasarım ve Mühendislik Odaklı STEAM Etkinliklerinin Değerlendirilmesi” başlıklı projesi kabul edilmiştir.

 

Okul Öncesi Öğretmenliği programında öğrenimini sürdüren Çağla Gamze AKIN’ın, danışmanlığı Prof. Dr. Sibel GÜVEN tarafından yürütülen “Öğretmen Adaylarının Gönüllü Eğitmenlik Yaptıkları Kurumda Gösterdikleri Duygusal Emek Davranışları (Çabaçam Örneği)” başlıklı projesi kabul edilmiştir.

Okul Öncesi Öğretmenliği programında öğrenimini sürdüren Eslem AÇIKGÖZ’ün, danışmanlığı Prof. Dr. Sibel GÜVEN tarafından yürütülen “Kapsayıcı Eğitim Uygulamalarında Öğretmen-Veli İşbirliği” başlıklı projesi kabul edilmiştir.

Okul Öncesi Öğretmenliği programında öğrenimini sürdüren Aylin AKAR’ın, danışmanlığı Prof. Dr. Sibel GÜVEN tarafından yürütülen “Öğretmen Adaylarının Gönüllü Eğitmenlik Yaptıkları Kurumlardaki Faaliyetlerin Kişisel Gelişimlerine Etkisi (Çabaçam Örneği)” başlıklı projesi kabul edilmiştir.

Okul Öncesi Öğretmenliği programında öğrenimini sürdüren Batuhan GÜRPINAR’nün, danışmanlığı Prof. Dr. Sibel GÜVEN tarafından yürütülen “Formasyon Grubu Öğretmen Adaylarının, Yetişkin Eğitiminde Kariyer Engeli Olarak Absentezim Davranışlarına İlişkin Görüşleri” başlıklı projesi kabul edilmiştir.

 

Okul Öncesi Öğretmenliği programında öğrenimini sürdüren Mustafa PAYDAŞ’ın, danışmanlığı Prof. Dr. Bülent GÜVEN tarafından yürütülen “Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yerel Okuryazarlık Beceri Düzeyinin Belirlenmesi” başlıklı projesi kabul edilmiştir.

 

Okul Öncesi Öğretmenliği programında öğrenimini sürdüren İlknur İnce ERKEN’in, danışmanlığı Öğr. Gör. Dr. İsmail SATMAZ tarafından yürütülen “Erken Çocuklukta Drama ile Çocukların Yaratıcı Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi” başlıklı projesi kabul edilmiştir.

Okul Öncesi Öğretmenliği programında öğrenimini sürdüren İlayda POYRAZ’ın, danışmanlığı Öğr. Gör. Dr. İsmail SATMAZ tarafından yürütülen “Erken Çocuklukta Yaratıcı Drama ile Empati Becerisinin Geliştirilmesi” başlıklı projesi kabul edilmiştir.

 

Okul Öncesi Öğretmenliği programında öğrenimini sürdüren Aylin TOLAN’ın, danışmanlığı Doç. Dr. Derya GİRGİN tarafından yürütülen “Okul Öncesi Dönem Çocuklarına Bilinçli Tüketici Olma Davranışlarının Kazandırılması” başlıklı projesi kabul edilmiştir.

Özel Eğitim Öğretmenliği programında öğrenimini sürdüren Nidanur CANSARAN’ın, danışmanlığı Doç. Dr. Derya GİRGİN tarafından yürütülen “Otizmli Bireylere Sosyal Becerilerin Öğretiminde Aileler, Akranlar ve Uzmanlar Aracılığıyla Sunulan Sosyal Öykülerin Etkililik ve Verimliliklerinin Karşılaştırılması” başlıklı projesi kabul edilmiştir.

 


Türkçe Öğretmenliği programında öğrenimini sürdüren Arda KÖROĞLU’nun danışmanlığı Dr. Öğr. Üyesi Fatih KANA tarafından yürütülen “Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dil Öğretiminde Yapay Zekâ Kullanımına İlişkin Görüşleri” başlıklı projesi kabul edilmiştir.